Jelen leírás célja, hogy rögzítse a varos-haz.hu weboldal Adatkezelője által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési irányelveket. Az Adatvédelmi Nyilatkozat kialakítása során figyelembe vettük a vonatkozó hatályos jogszabályokat, illetve a fontosabb nemzetközi ajánlásokat. Ezekre tekintettel a weboldal adatvédelmi és adatkezelési szabályzata megfelel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény; az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény; az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény; az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény 48. §-ban foglaltaknak.
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján személyes adat akkor kezelhető, ha
a) ahhoz az érintett hozzájárul
b) azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete elrendeli. Törvény közérdekből – az adatok körének kifejezett megjelölésével – elrendelheti a személyes adat nyilvánosságra hozatalát.
Adatkezelő és egyben jelen nyilatkozat kiadója:
Város-Ház Bt.
Város-Ház FM Kft.
a továbbiakban Adatkezelő
Város-Ház Bt nyilvántartási száma, cégjegyzékszám: 01-06-619671
Város-Ház FM Kft nyilvántartási száma, cégjegyzékszám: 01-09870532
Város-Ház Bt adószám: 29113802-2-43
Város-Ház FM Kft adószám: 13735290-2-43
Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152/F
Tel.: 06 1 781 6306
Email: info (kukac) varos-haz.hu
A felhasználó által kötelezően megadott adatok esetében az adatok kezelésének célja a felhasználó jogosultságának azonosítása (pl. dokumentumok letöltésének, elszámolások megtekinthetőségének lehetősége). A szolgáltatás használata során a naplófájlban rögzítésre kerülő adatok esetében az adatok tárolása kizárólag technikai és statisztikai célokat szolgál. Az adatok kezelése szükséges továbbá az adott Társasház működésének biztosítása érdekében. (pl, közös költség befizetések azonosításához, műszaki hiba bejelentés esetén a hibával érintett tulajdonos eléréséhez a mielőbbi kapcsolat felvétel érdekében, illetve az illető tulajdonost érintő információk, vagy tájékoztatások eljuttatása érdekében.)
Az Adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja. Személyes adatokat harmadik személyeknek csak a felhasználó előzetes és tájékoztatása és kifejezett hozzájárulása esetén ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra.
Adatkezelés az internetes honlapon regisztrált felhasználók önkéntes, tájékozott, és határozott hozzájárulása alapján történik. A kezelt adatok körének megnevezése:
• A felhasználó által önkéntesen megadott email címe, és a Társasháza címe.
• A szolgáltatás használata során rögzítésre kerül a felhasználó számítógépének IP-címe, a látogatás kezdő és befejező időpontja, illetve egyes esetekben — a felhasználó számítógépének beállításától függően — a böngésző és az operációs rendszer típusa. Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza. A naplófájlban található adatokat nem kapcsolja össze egyéb adatokkal. A felsorolt adatokhoz kizárólag az Adatkezelő fér hozzá.
A felhasználó által kötelezően megadott adatok esetében az adatok kezelésének célja a felhasználó jogosultságának azonosítása (pl. dokumentumok letöltésének lehetősége). A szolgáltatás használata során a naplófájlban rögzítésre kerülő adatok esetében az adatok tárolása kizárólag technikai és statisztikai célokat szolgál. Az anonim látogató azonosító mint jelsorozat (cookie, süti) önmagában semmilyen módon nem képes az ügyfelet, azaz a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmas. A felhasználónak módja van a böngészőjét úgy beállítani, hogy az ne engedje meg az egyedi azonosító jel elhelyezését a felhasználó gépére. Ebben az esetben a felhasználó a szolgáltatás jelentős részét ugyanúgy igénybe veheti, de bizonyos esetekben a szolgáltatás egyes funkcióit a felhasználó nem tudja a legteljesebb mértékben használni.
Az adatkezelés időtartam addig tart, amíg a felhasználó tagja a tulajdonosközösségnek. A felhasználó önkéntes döntése alapján, törlési igényének beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a Adatkezelő törli az adatokat. Amennyiben a felhasználó jogellenesen, megtévesztően használ személyes adatot, vagy bűncselekményt valósít meg, akkor a felhasználási feltételekben biztosított módon Adatkezelő a regisztráció törlésével egyidejűleg valamennyi személyes adatát a tudomásszerzéssel egyidejűleg azonnal törölheti. Törlés esetén a megjelenített adatok nem állíthatóak helyre.
A társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény 48. §-a meghatározza a közös képviselő által készítendő éves elszámolás kötelező tartalmi elemeit. Annak érdekében, hogy a tulajdonosok folyamatosan láthassák a Társasházuk anyagi helyzetét, a Ttv-ben részletezett tartalmakat havi frissítésben elérhetővé tesszük a tulajdonosok számára. Az adott tulajdonos csak a saját Társasháza adatait láthatja
A folyamatos tájékoztatás érdekében a látható információk:
1. Jogszabályok: Társasházakkal kapcsolatos jogszabályok, rendeletek
2.Társasház havi pénzügyi kimutatása, a társasház bevételeinek és kiadásainak előző havi lezárt részletes összefoglaló elszámolása
3. Társasházi dokumentumok (Alapító Okirat, SZMSZ+Házirend, közgyűlési jegyzőkönyvek, épületbiztosítási kötvény, Tűzvédelmi szabályzat, illetve egyéb, a tulajdonosközösség számára fontos dokumentumok)
4. Számvizsgáló bizottsági tagok részére Társasház részletes pénzügyi dokumentumai (Naplófőkönyv összes tulajdonos befizetései,és egyenlege))
5. Tulajdonosi egyéni folyószámla egyenlegek
A felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény valamint a Ptk. alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is. További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az Adatkezelőt a megadott elérhetőségeken.
Az adatainak kezelésére vonatkozóan a Város-Ház Bt, és Város-Ház FM Kft irodájában megkeresés esetén részletes felvilágosítás adunk. Elérhetőségünk: Székhely,és iroda címünk: Város-Ház Bt, Város-Ház FM Kft, 1115 Budapest, Bartók Béla út 152/f, GRIFF Business Center, telefon: +36 1 781 6306
Az Ön adatainak kezelője Farkas György ügyvezető, és Vock Andrea irodavezető, elérhetőségeik a https://varos-haz.hu/kapcsolat web címen megtalálhatóak.
Az Adatkezelő bármikor jogosult jelen Adatkezelési Szabályzatban foglaltakat módosítani. A jelen Adatvédelmi Nyilatkozatra és a személyes adatok felhasználására Magyarország jogrendje az irányadó.
Utolsó módosítás időpontja: 2018.09.29.
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás Irodánkban kizárólag előzetesen egyeztetett időpontban lehetséges, az esetleges torlódások és a várakozás megelőzése érdekében.
A Város-Ház Cégcsoport a járványügyi vészhelyzet visszavonása,és a korlátozások megszüntetése után ismét a megszokott munkarendben áll személyesen T. Ügyfelei rendelkezésére.