Társasház címe: Budapest XIV. kerület, Egressy út
A közös képviselői feladatok ellátásának kezdete: 1998
Előzmények
A társasház kezelését közel két évtizede látjuk el. A ház átvételekor igen rossz anyagi helyzetben volt, ugyanakkor számos igen fontos felújítás váratott magára. Annak érdekében, hogy e munkákat megfelelő színvonalon el tudjuk végeztetni, mindenképpen pályázati támogatások elnyerésére volt szükség. Minden alább felsorolt évben a munkákhoz sikerült vissza nem térítendő pályázati támogatást szereznünk, ezáltal még korábbi várakozásainkat is meghaladó mértékű felújításokat tudtunk elvégeztetni.
Az elvégzett felújítások
1998. | Elektromos fővezeték-hálózat teljes cseréje |
1998. | Lépcsőház felújítása, festése |
2002. | Függőfolyosók szerkezeti megerősítése |
2002. | Udvari homlokzat teljes felújítása |
2005. | A tető udvari oldalának teljes felújítása |
2007. | A tető utcai frontjának felújítása I. ütem |
2009. | A tető utcai frontjának felújítása II. ütem |
2012. | A tető utcai frontjának felújítása III., befejező ütem |
A társasház jelenlegi helyzete
Az elmúlt évek legnagyobb beruházása a tető megújítása volt, mely során a héjazat, a tetőlécezés és a bádogozási munkák is elvégzésre kerültek, valamint új kéményseprő járda is kiépítésre került. A társasház anyagi helyzete megfelelő, esetleges további, akár nem tervezett javításokra is elegendő tartalékkal rendelkezik.
Jövő – a lakók és a közös képviselet tervei
- A társasház méretlen elektromos fővezeték hálózatának teljes cseréje, a világítási rendszer korszerűsítése mozgásérzékelős szakaszolt világítással, a nagyobb energiamegtakarítás érdekében
- Lépcsőházi nyitott folyosók burkolatának felújítása, szigetelése
- Társasház külső homlokzatának felújítása hőszigeteléssel
- Belső udvar burkolatának felújítása, virágok, növények telepítése
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás, irodánkban átmenetileg szünetel.
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-helyzetre, és az annak alapján kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel irodánk - visszavonásig – felfüggesztette az ügyfelekkel való személyes konzultációkat, találkozókat.
A veszélyhelyzet miatt megváltozott működési rendünk ellenére irodánk természetesen továbbra is ellátja feladatait. Munkatársaink telefonon, e-mailen – miként eddig is – változatlanul készséggel állnak a T. Megbízóink, partnereink rendelkezésére.
Kérjük, hogy a fentiek miatt minden információt, dokumentumot elektronikus úton szíveskedjenek eljuttatni részünkre.