Cégünk kiemelten fontos, és elsődleges feladatának tekinti a társasház folyamatos gazdaságos, és stabil működésének biztosítását.
A Társasház tervszerű, ésszerű, és minden szempontból szabályos gazdálkodásában kiemelt jelentősége van a közös képviselő átgondolt, felelősségteljes pénzügyi tervezésének. A költségvetésnek mindenek előtt az üzemeltetés biztonságát kell szolgálnia a törvényesség betartásával, a költségek tulajdonosok közötti igazságos elosztásával, és a rendelkezésre álló pénzügyi és egyéb források ésszerű felhasználásával.
Az elmúlt években, a megváltozott gazdasági körülmények a társasházak, lakásszövetkezetek pénzügyi gazdálkodásában is éreztették hatásukat. Már rövid idő alatt is pénzügyi nehézség alakulhat ki a gazdálkodásban, amely akár még a társasház vagy lakásszövetkezet fizetőképtelenségét is előidézheti.
A költségoptimalizálás érdekében felülvizsgáljuk a társasház működését, szükség esetén több lépcsős stratégiai tervet, gazdasági elemzést készítünk, annak érdekében, hogy a költségeket a legoptimálisabb szintre csökkentsük. Közös képviselőt váltó, és súlyos pénzügyi nehézségekkel küzdő társasházak esetében átvilágítjuk a társasház pénzügyi válságának okát, és kidolgozzuk a likviditást helyreállító legfontosabb lépéseket (új költségvetés elkészítése, fizetési átütemezési megállapodások megkötése a szolgáltatókkal, kinnlevőségek behajtása, és további lehetséges bevételi források felkutatása a társasház számára). Az általunk hosszú évek óta kezelt Társasházak stabil költségvetéssel rendelkeznek, a szolgáltatások tekintetében kedvező díjakat sikerül/t elérnünk, illetve a közösköltség-tartozás behajtásának érdekében kidolgoztuk a leghatékonyabb behajtási módszereket.
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás, irodánkban átmenetileg szünetel.
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-helyzetre, és az annak alapján kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel irodánk - visszavonásig – felfüggesztette az ügyfelekkel való személyes konzultációkat, találkozókat.
A veszélyhelyzet miatt megváltozott működési rendünk ellenére irodánk természetesen továbbra is ellátja feladatait. Munkatársaink telefonon, e-mailen – miként eddig is – változatlanul készséggel állnak a T. Megbízóink, partnereink rendelkezésére.
Kérjük, hogy a fentiek miatt minden információt, dokumentumot elektronikus úton szíveskedjenek eljuttatni részünkre.