Társasház címe: Budapest XIV. kerület, Róna u.
A közös képviselői feladatok ellátásának kezdete: 2002
Előzmények
A társasházat a közös képviselet átvételekor rendkívül rossz anyagi helyzetben találtuk, gazdálkodása instabil volt, kötelezettségeit nem tudta határidőre teljesíteni. Ennél rosszabb már csak a műszaki állapota volt, mely a korábbi évek rossz gazdálkodása és hűtlen kezelése miatt azonnali intézkedéseket igényelt.
Az elvégzett felújítások
2003. | Pályázati támogatással 4 lépcsőházban az elektromos fővezeték teljes cseréje |
2004. | Pályázati támogatással az elektromos fővezeték cseréje a további lépcsőházakban is |
2005. | Pályázati támogatással a gázhálózat cseréjének első üteme |
2006. | A gázhálózat cseréjének folytatása |
2007. | A gázhálózat cseréjének befejezése |
2007. | 8 db légópince teljes felújítása |
2008. | Kaputelefon-rendszer cseréje 6 épületben |
2009. | Kéményseprő járdarendszer kialakítása |
2009. | Kémények teljes állapotfelmérése, 16 db központi gyűjtőkémény béleltetése |
2010. | További 9 gyűjtőkémény béleltetése |
2011. | Az utolsó 7 db gyűjtőkémény béleltetése 3 db megszívó ventillátorral |
2011. | A 32 db kémény tetőn felüli szakaszának felújítása |
2012. | Lépcsőházi ablakok és hátsó kijárati ajtók cseréje |
2013. | Villámhárító és túlfeszültség-védelmi rendszer kiépítése |
2015. | Pályázati támogatással lépcsőházi bejárati portálok cseréje |
2016. | Lépcsőházak kifestése |
A társasház jelenlegi helyzete
Az elmúlt években a rendkívül nagy összegű beruházások megvalósítása mellett sikerült a gazdálkodás stabilitását megteremteni, a társasháznak megfelelő mértékű pénzeszközei és tartalékai vannak. E jelentős felújítások a pályázati támogatások felkutatása és elnyerése, valamint a kintlevőségek hatékony, következetes behajtása nélkül nem lett volna biztosítható.
Jövő – a lakók és a közös képviselet tervei
Az eddigi felújítások tervezésénél elsődlegesen a biztonságos és rendeltetésszerű működést lehetővé tevő elektromos és gépészeti felújításokat helyeztük előtérbe, következő célunk a társasház külső hőszigetelése, és homlokzatának teljes felújítása.
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás, irodánkban átmenetileg szünetel.
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-helyzetre, és az annak alapján kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel irodánk - visszavonásig – felfüggesztette az ügyfelekkel való személyes konzultációkat, találkozókat.
A veszélyhelyzet miatt megváltozott működési rendünk ellenére irodánk természetesen továbbra is ellátja feladatait. Munkatársaink telefonon, e-mailen – miként eddig is – változatlanul készséggel állnak a T. Megbízóink, partnereink rendelkezésére.
Kérjük, hogy a fentiek miatt minden információt, dokumentumot elektronikus úton szíveskedjenek eljuttatni részünkre.