Cégcsoportunk fő profilja a társasházkezelés és közös képviselet ellátása. Tevékenységi körünkbe tartozik a társasházak, üzlet- és irodaépületek teljes körű közös képviselete, üzemeltetése.
Közös képviselő és társasházkezelő vállalkozásként Budapest számos kerületében, illetve Pest megyében látjuk el különböző típusú és nagyságú (ingatlan/albetét számú) társasházak közös képviseletét a tulajdonosok megelégedésére. Üzleti filozófiánk középpontjában ügyfeleink maximális kiszolgálásának célkitűzése áll, ezért cégcsoportunk ügyfélorientált szemlélettel, a Megbízó igényeihez rugalmasan alkalmazkodva, magas színvonalon végzi feladatait.
Cégünk folyamatosan rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással. A felelősségbiztosítás évente 10.000.000,- forint összeghatárig nyújt biztosítási fedezetet közös képviseleti tevékenységünkre.
Cégünk a kötelezően előírt 2009. évi LXXVI törvény 22. § (1) bekezdésének és a 30/2009 (XI. 3.) ÖM rendelet 4 § (1) bekezdésében előírtaknak eleget tett, így tevékenységét elláthatja, és a székhely szerinti Budapest XI. Önkormányzatnál érvényes regisztrációval rendelkezik.
(ügyiratszám: XVII-1935/2/2011, VII-1936/2/2011)
Professzionális ingatlanüzemeltetési, társasházkezelési szolgáltatásaink színvonalát a legmagasabb szintű Facility Managament (BME Mérnöktovábbképző Intézet) tanulmányokon kívül az ingatlanüzemeltetésben szerzett már több mint húsz éves szakmai-gyakorlati tapasztalat garantálja, valamint a megbízható, minőségi munkát végző kivitelezőkkel kialakított hosszú távú kapcsolatok, és a rendelkezésre álló, folyamatosan fejlesztett számítástechnikai háttér (Facility Managament oklevél).
A gondozásunkban lévő társasházak karbantartási és hibaelhárítási munkáinak elvégzéséhez szakmailag jól felkészült, korrekt, az évek alatt bizonyított vállalkozókat alkalmazunk. Partner szakembereink munkájának színvonalára jellemző, hogy munkájukat I. osztályú minőségben végzik, az elvégzett munkáról pedig minden esetben részletes számlát állítanak ki. Nagyobb felújítások esetén mindig javasoljuk, amennyiben lehetőség van rá, úgy a társasház pályázzon vissza nem térítendő felújítási pályázati támogatásra. Fővárosi és kerületi felújítási pályázatok lebonyolításában nagy gyakorlattal rendelkezünk, amelyek közül a Társasházaink felújítása menüpontban olvashatóak esettanulmányok.
Több évtizedes szakmai tapasztalatunknak köszönhetően optimálisan és költségtakarékosan üzemeltetjük a gondozásunkban álló Társasházakat. Kiemelten fontosnak tartjuk a tulajdonosok folyamatos tájékoztatását, és nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a társasház által kijelölt kapcsolattartókkal (pl. számvizsgáló bizottság) szorosan együttműködve végezzük az adott ingatlan üzemeltetését.
Személyes megkeresés esetén ügyfeleinket egy tökéletesen felszerelt irodában, kellemes és kulturált környezetben várjuk, ahol kollégáimmal készséggel állunk a hozzánk fordulók rendelkezésére.
Amennyiben szolgáltatásaink felkeltették érdeklődését, kattintson a kapcsolat vagy az ajánlatkérés menüpontokra!
Farkas György ügyvezető
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás, irodánkban átmenetileg szünetel.
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-helyzetre, és az annak alapján kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel irodánk - visszavonásig – felfüggesztette az ügyfelekkel való személyes konzultációkat, találkozókat.
A veszélyhelyzet miatt megváltozott működési rendünk ellenére irodánk természetesen továbbra is ellátja feladatait. Munkatársaink telefonon, e-mailen – miként eddig is – változatlanul készséggel állnak a T. Megbízóink, partnereink rendelkezésére.
Kérjük, hogy a fentiek miatt minden információt, dokumentumot elektronikus úton szíveskedjenek eljuttatni részünkre.