A hatékony ügyintézés érdekében személyes konzultációhoz minden esetben előzetes időpont egyeztetés szükséges, annak érdekében, hogy az irodánkat személyesen felkeresőknek esetlegesen ne kelljen várakozni, és Ön a lehető legkisebb időráfordítással intézhesse személyesen ügyeit.
Természetesen e-mailben és telefonon is készséggel állunk a hozzánk fordulók rendelkezésére, és tulajdonosi kérésre elektronikusan is
megküldjük a kért anyagokat, elszámolásokat, amely jelentősen lerövidítheti az ügyintézésre fordított időt.
Irodánkban az alábbiak szerint fogadjuk telefonos megkereséseiket: H-Cs: 8.00-16.30, P: 8.00-16.00
Telefonszámunk: 781-6306
E-mail: info@varos-haz.hu
Fax: 780-9667
Irodánk címét, megközelíthetőségét ITT tekintheti meg
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Irodánk az alábbiak szerint fogadja telefonon ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
H-Cs: 8.00-16.30, P: 8.00-16.00
Személyes ügyfélfogadás az esetleges torlódások és a várakozás megelőzése érdekében irodánkkal előzetesen egyeztetett időpontban lehetséges.