Társasház címe: Budapest XIV. kerület,
A közös képviselői feladatok ellátásának kezdete: 2003
Előzmények
A társasházban a közös képviseletet megalakulásától kezdve cégünk látja el. Egy új építésű társasházban a kivitelezés hibáinak garanciális javíttatása a közös képviselő legnagyobb feladata, mely sok esetben még nagyobb munkával jár, mint egy rossz állapotú társasház felújíttatása. Mint más esetekben, itt is kulcsfontosságú a közös képviseletet ellátó cég műszaki ismereteinek színvonala és a társasházkezelő gondos hozzáállása. Ez utóbbi eredménye például az, hogy a teremgarázs műgyanta padlózatának elkészíttetéséhez a beruházó 1 300 000 Ft hozzájárulást fizetett.
Az elvégzett felújítások
2003-tól | Számos garanciális javítási munka elvégeztetése |
2005. | A teremgarázs műgyanta padlózatának elkészíttetése |
2008. | Lépcsőházak kifestése |
2011. | A felvonó motorjának felújítása, hajtóműcsapágy cseréje |
2012. | A teremgarázs zöldtető szigetelésének teljes felújítása |
2014. | Öntöző rendszer kialakítása, beüzemelése |
2016. | Tetőjárda rendszer korszerűsítése |
A társasház jelenlegi helyzete
A legutolsó, 34 000 000 forintos beruházással – mely az OTP Lakástakarék Pénztárának finanszírozásával kerül megvalósításra (zöldtető szigetelése) – a legfontosabb javítások, felújítások elvégzésre kerültek. Szomorú, hogy egy néhány éve épített társasháznál ilyen munkákat kell elvégeztetni, de sajnos a legtöbb beruházó nem a jó gazda gondosságával készítteti el a házakat és ezáltal a lakókra és a társasházkezelőre hatalmas teher kerül az ingatlan fiatal korának ellenére.
Jövő – a lakók és a közös képviselet tervei
- Teremgarázs szintek kifestése
- Lépcsőházak tisztasági festése
- Udvari térburkolati járda felújítása
- Parkosítás, aktív zöld felület fejlesztése
A jelszóvédett oldalakra történő belépéshez kérjük, használja az Ön részére megadott felhasználói nevet és jelszót. Rendszerünkben minden tulajdonos láthatja saját befizetéseit és egyenlegét, a társasháza pénzforgalmi adatait, valamint a dokumentumtárból a társasház közérdekű dokumentumai (pl.az alapító okirat, a szervezeti és működési szabályzat, a jegyzőkönyvek, biztosítási kötvény, az aktuális költségvetés és a beszámolók) is elérhetőek akár megtekintés, akár letöltés céljából.
Telefonon Irodánk az alábbiak szerint fogadja ügyfeleink megkeresését, bejelentéseit:
Hétfő-Péntek: 9:00 - 15:00
Tel.: 06-1-781-6306
Személyes ügyfélfogadás, irodánkban átmenetileg szünetel.
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-helyzetre, és az annak alapján kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel irodánk - visszavonásig – felfüggesztette az ügyfelekkel való személyes konzultációkat, találkozókat.
A veszélyhelyzet miatt megváltozott működési rendünk ellenére irodánk természetesen továbbra is ellátja feladatait. Munkatársaink telefonon, e-mailen – miként eddig is – változatlanul készséggel állnak a T. Megbízóink, partnereink rendelkezésére.
Kérjük, hogy a fentiek miatt minden információt, dokumentumot elektronikus úton szíveskedjenek eljuttatni részünkre.